ضدآفتاب تینتی کیتی کت
امتیازدهی 5.00 از 5 در 7 امتیازدهی مشتری
(11 بررسی مشتری)
- محافظت کامل در برابر آفتاب
- حاوی spf30
- دارای قدرت جذب عالی
- سبک و ابرسان
- حاوی نیاسامید
- بهبود روند ترمیم
دسته: katiy cat, انواع پوست, برند, ضد آفتاب, مراقبت از پوست
برچسب: ضدآفتاب, ضدافتاب
245,000 تومان قیمت اصلی 245,000 تومان بود.99,000 تومانقیمت فعلی 99,000 تومان است.
ناموجود
10
نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

باران –
این ضد افتابا هرکس بخره ضرر نمیکنه فوق العاده هستش
Verified owner 989033242271 –
عالیه . هم سبکه زود جذب میشه هم زود رنگش با پوست مچ میشه
مبینا امیران –
این ضد آفتاب عالی من هرچی استفاده می کردم هم عرق می کردم هم صورتم پوست پوست می شد ولی از وقتی ازین ضدآفتاب استفاده می کنم اصلا عرق نمی کنم خیلی خوبه پوستو یکدست می کنه و در عین حال سبک و بافت کرم پودری نداره عالیه واقعا حرف نداره اگر بخرید ضرر نمی کنید
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
قیمتش خیلی زیاد شده من میخریدم98چه خبره
Verified owner 9902629398 –
عاقا میشه من یه جیغ بزنم و فرار کنم از خوبیه این ضدآفتاب تینتی کیتی کت؟؟!!!????????
ینی توی این همه سال بهترین ضدآفتابی بود که خریدم
بشدت سبکه????،یه کاور نازه مامان داره????،عرق که میکنی مخصوصا توی این گرما اصلا روی صورت معلوم نمیشه????
ینی هرچی بگم کم گفتم از خفن بودنش
اینم مثه ماسک گرانول جلبک میخوام بخرم احتکار کنم یه دوتا حالا که اینطورشد????????
Verified owner 9902629398 –
عاقا میشه من یه جیغ بزنم و فرار کنم از خوبیه این ضدآفتاب تینتی کیتی کت؟؟!!!????????
ینی توی این همه سال بهترین ضدآفتابی بود که خریدم
بشدت سبکه????،یه کاور نازه مامان داره????،عرق که میکنی مخصوصا توی این گرما اصلا روی صورت معلوم نمیشه????
ینی هرچی بگم کم گفتم از خفن بودنش
اینم مثه ماسک گرانول جلبک میخوام بخرم احتکار کنم یه دوتا حالا که اینطورشد????????
Verified owner 9902629398 –
عاقا میشه من یه جیغ بزنم و فرار کنم از خوبیه این ضدآفتاب تینتی کیتی کت؟؟!!!????????
ینی توی این همه سال بهترین ضدآفتابی بود که خریدم
بشدت سبکه????،یه کاور نازه مامان داره????،عرق که میکنی مخصوصا توی این گرما اصلا روی صورت معلوم نمیشه????
ینی هرچی بگم کم گفتم از خفن بودنش
اینم مثه ماسک گرانول جلبک میخوام بخرم احتکار کنم یه دوتا حالا که اینطورشد????????
مرجان –
این ضد افتاب خیییییلی خوبه
سبک ،قشنگ روی پوست میشینه، پوست یه دست و صاف میکنه، رنگشم خیلی طبیعی
اس پی اف پایین
Verified owner فائزه –
من فکر می کردم رو پوستم بعد چند ساعت کدر و چرب بشه ولی اصلا نشد خیلی خوبه پوست رو یکدست میکنه و تا حدودی جای جوش و لک رو می پوشونه انگار هیچی به پوستت نزدی ولی سرحال و روشن میکنه واسه مامانمم میخوام سفارش بدم. پوستم مختلط
فاقد چربی و سبک
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
روی پوست من میماسه و اصلا یکنواخت رو پوست نمیشینه
مهتاب –
خیلی خوشرنگه
عاالیه
نقطه ضعف نداشت
ناشناس –
من چهار سری این ضد آفتاب و گرفتم عالیهههههههههه.
دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده می شود
این که ضدآفتاب خوبیه و نظرات مثبتی براش گذاشتن دلیل نمیشه الکی قیمت ببرید بالا،
الان این کرم گوگل سرچ کنی تو سایت های دیگه قیمتش پایین تره
قیمت بالا نسبت به فروشگاه های دیگه
سمانه –
هر وقت این ضد آفتاب و میزنم حداقل یه نفر بهم میگه چه پوست خوبی داری خیلی نچرال و با کیفیته
فقط حجمش کمه